دسته‌بندی نشده

نشست سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با نایب رئیس و مدیران ستادی انجمن

روز دوشنبه ۲۷ خردادماه نشست مشترکی با حضور نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با نایب رئیس و مدیران ستادی انجمن ورزش های هوایی کشور برگزار شد.

▪️در این جلسه مباحث مرتبط با هیات ها و کمیته های استانی، دوره های مربیگری و همچنین ، مسابقات و رقابت های ملی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

▪️پریچهره ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت هایی که راستای حفظ ماهیت ورزشی رشته های زیرمجموعه این انجمن انجام شده ، بر پیگیری موضوعات مرتبط با اماکن ورزشی هوایی و ایجاد بستر مناسب جهت تمرینات ورزشکاران توسط این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود.

▪️ابراهیم کریمی نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی کشور با اشاره به دوره های آموزشی تخصصی و ارتقائی برگزار شده در بازه اخیر ،استفاده از از ظرفیت های ملی و بین المللی جهت بروز رسانی و ارتقاء سطح علمی و عملی مربیان و مدرسان انجمن را جز مهمترین برنامه های انجمن عنوان کرد و حمایت فدراسیون را در جهت تحقق هر چه بهتر این امر را ضروری دانست

▪️قابل ذکر است که در این جلسه آقایان مهدی سلاطی دبیر فدراسیون ، حمید سراجان دبیر و محسن موسس مسئول امور استان های انجمن حضور داشتند.

🔹انجمن ورزش هـای هوایــی کشـور
مرکز روابط عمومـی و امور بین الملل

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا