دسته‌بندی نشده

سطوح فعالیت آموزشی ویژه مربیان جدید

🔹قابل توجه کلیه مربیان محترم پاراگلایدینگ و مسئولین محترم کمیته های استانی

🔻مطابق با آیین نامه کمیته مربیان
مربیانی که در آزمون نهایی مربیگری پاراگلایدر نمره قبولی دریافت کرده اند تنها از زمانی که کارت مجوز فعالیت از انجمن ورزشهای هوایی ایران دریافت کردند مجاز به فعالیت آموزشی هستند و تنها مجوز آموزش پاراگلایدر درسطح بگیینر و ناویس را مطابق با سیلابس آموزشی انجمن، دارند
و هرگونه آموزش در سطوح دیگر و یا برگزاری کارگاه های تخصصی دیگر ممنوع و تخلف محسوب میشود. و در صورت تخلف ضمن کسب نمره منفی و درج در پرونده حق امتیاز آنها برای کسب حق آموزش در سطوح بالاتر در سالهای آتی از انها سلب میگردد.
لذا از تمامی مربیان تحت زیر مجموعه این اطاعیه خواهشمندیم ضمن تلاش در کسب تجربه کافی در طول فعالیت خود همت کافی بر رعایت قوانین ذکر شده را داشته باشند.
⭕️ در صورتی که یک مربی بخواهد ورزشکار خود را در مقطع بالاتر برای مثال اینترمدیت مطابق با سیلابس انجمن آموزش دهد حتما میبایست از مربیانی که داری مجوز لازم هستند کمک گیرد و زیر نظر و تعهد آن مربی به آموزش ورزشکار بپردازند ، و در این مقطع تعهد و امضای مربی داری مجوز ملاک بر صدور گواهینامه میباشد.
⭕️ با توجه به این مصوبه مربیان دوره هفتم و هشتم و تعدادی از مربیان دوره ششم شامل این مصوبه میباشند.

⭕️مربی برای کسب مجوز فعالیت آموزشی تا رده اینترمدیت می بایست موارد زیر را دارا باشد که پس از آن و بعد از تایید کمیته مربیان مجوز ارتقا سطح آموزشی را دریافت خواهد کرد.

⭕️۱، سه سال آموزش و فعالیت مستمر
⭕️۲، کسب امتیاز لازم سالانه از کارگاهای کمک آموزشی
⭕️۳، عدم تخلف در طول این سه سال
⭕️۴، آموزش حدا اقل ۵ هنر جو در هر سال
⭕️۵، قبولی در آزمون ارتقای سطح
⭕️۶، سلامت جسمی و روانی مورد نیاز (مدیکال تست).

🔹با آرزوی سلامتی برای همه مربیان گرامی خواهشمندیم جهت رشد و ارتقای سطح آموزش این ورزش ضمن رعایت قوانین و احترام به ورزشکاران همواره در جهت ارتقای سطح علمی و عملی خود تلاش نمایید.

🔹انجمن ورزش های هوایی کشور
🔆کمیته مربیان
🔻مرکز روابط عمومی و امور بین الملل

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا